BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 7, 2010

hari kira2..haha

assalamualaikum........

huhhuhuhuhuhu
agak pening aku disini yaa....
today aku bese2 jer...
erm...tp pnat gk laaa...sbb kelas hr ni agak mncabar...hihi..yeke?? ase cm tak jer...kelas bisnez law td kmi kne wat essay..so slama ni br aku faham cara2 n format nk jwb essay law cmner...huhu tu lah sapa yg soh aku tak dtg klas law slalu dulu?? haha skang da kali ke 4 pon br terhegeh2 nk mnjawab..hahaha...actually aku tak amik test n quiz ag...sir pon da tye2 kt aku tuh...td aku ckp kt sir aku nk jwb sok kul 2..tp br td teringat sok ad report kul 2 untill 4..huhu then kul 4-6 lak ad cmpany law..nk p cmner?? erm npk nye kosong ar markah aku tuh..tp tak kn laa an..tanak ar kosong huhu t final cmner nk pass?? haiz...khadijah...khadijah..pe nk jd ar ng aku ni ek..ni last sem tp ly lak wat maen isk3...aku nk berubah..nk brubah....

so klas ptg kul 4 td hya aku bertiga jer yg dtg coz the rest of them da dtg smlm...huhu lg wt aku ase marah...tp its ok coz attendant diambil..lalalala....so klas report writing kmi td di jalankn di tangga belakang pintu office..haha miz nisa pon klaka gk..ajak laa kmi msuk lam opis dulu ker...ni tak, kt tgga pon jd...mghalang student n lect len nk nek n turun..anyway aku enjoy jer coz wat somthin yg different gtu..haha

spnjang 15 minit kt tgga tu miz nisa juz trgkn cra2 nk wt analisis utk questinair yg kmi wt ari tu...aku br jer siap 10 soklan...tp yg ag 10 tu tak jumpa ag lelaki2 bertuah yg terpilih utk jwb soklan aku tuh..haha...lelaki2 kt ikip da pupus kot...hahaha joke jer..huhuhuhuh..erm miz ad gtaw td kmi kne present 20 april ni...bunyik cam lma ag jer,,,tp sbna nyer nk dkt da.,,huhu rumit lakk kije tu suma....

lpas 15 minit meeting kmi pon tamat..."meeting" laa sgt..haha madam noni pon gelak jer tgk glagat kmi kt tgga td..haha cam2 laa kmi ni...hihhihihi...pas jer abes "meeting" kt tgga aku ingt nk blik..pastu jumpa lak ng kawan lama aku c maya n c fatin...lama tak jumpa dorg..maklum laa...da duk umah sewa an..ne nk jmpe kmi2 ni yg kt ostel tuh..haha jumpa jer dorg mntak aku anta kn dorg ke kuantan parade(KP)...kt KP pon bkn wat pe...aku juz nk cr no celcom blue jer..haha yg len juz cuci mata jer...

then settle suma tuh aku pon blik laa ostel...kt ostel cm biasa jer laa...nad still tak ckp ng aku an..huhu aku tanak tego dy...nk majok lama2..hihih...tbe2 jer aku tingat...aku tak bank in ag dwet ak kt lm maybank..huhu seb laa kt KP td smpt cek balance dwet lm CIMB td..ad rm1348..huhu byk ag pinjaman aku ni...hihi tp tu laa aku ni ad masalah kit ng dwet ni..ad byk pon cm tade dwet gk..rm1000 kne save as payment for practical aku sem dpan...the rest tu utk sebulan bnjer..umi tanak bg dwet bnje da..huhu ng rm300 tu lak cm2 nk wat...stat situ laa aku duk mengira sorg2 mana pegi dwet aku lg rm200 lby tu haha...aku ni mate da laa failed..cm org dungu jer men ng angka2 nih..haiz....

dkt 2jam aku memorize pe yg aku da wat ng dwet pnjaman aku tuh..huhu lgsung tak ingt pape.haha tu laa...dwet ni cm air jer...surrrrrrrrr......hilang..huhuhuhhh.....so aku kne laa berjimat cermat untuk sebulan ni...oh bru ingt..td ongeh(adik aku) dtg bilik gtaw abah da dpt keta br...huhuhu suka laa dy dapat keta tuh..yg pling ktara epi...ongeh laa pasni keta merah abah tuh dy laa yg punya...blik quantan nt pkai 2 biji keta...keta aku ng keta merah dy..haha

dlm tgah mkn2 td sempat aku kol mak aku...tye pasal kete abah yg baru tuh...wahh...c safuan(anak buah aku) dulu yg rasmikn...mak pon epi la gak..abah bwk dy pusing2 taman..ahakszz....romantik ar tuh...haha masa aku kol mak td, abah a tdow pon..mak kata abah pnat duk belek2 kete baru dy..haha abah..bukan aku tak knal....kalo ng kete..huhu tak yah mkn pon takpe kott....

sok nk kne anta asgmnt ETR (entrepreneurship), pasal bahulu tuh laa..huhu aku kne wt flow chart activity...n activity chart..huhu seb laa sng jer...masalah nya aku lpe nk tye mak lngkah2 masak bahulu tym kol mak td..alamakk.....huhuhuhu.....cmner ni?? huhu pastu aku pon ngadu laa kt chenta hatiku...haha ada ke ptot dy ckp aku amik kos memasak kek?? da tuh dy gelakkan aku lakk?? cess,,,,sungguh marah sy haha...kalo tolong takpe gak..huhu tp dy nk tolong pe jer?? bkn tahu wat bahulu pon..hehe....bkn bidang dy kot..huhu

so today berjalan spt biasa jer..aku ng chenta hatiku pon ok jer...almaklumlah...baru jer masok taman bunga..hahah...so far ok laa hubungan kmi tuh..harap serasi..huhuh..bkn per..aku da pnat asyik bertukar pasangan jer setiap bulan..ahakszz...jgn salah paham...huhu aku jd cmtu sbb boy yg couple ng aku sume blah sesudah cukup sebulan kmi bersama..chewaah..ayat kit..huhu..pas sebulan jer diam...huhu sedey aku...so kali ni nk berharap sgt tu takla...aku juz serah pada Allah je..ada jodoh,ada...kalo tade...redha jer...anggap aku bukan terbaek utk dy..huhu ter touching laakkk...

eh...asal arini byk jer aku melalut ni?? huhuh...tu laa kalo aku da duk dpn kido (my lptop) ni....haa...mmg tak pndg kiri kanan da...da stat menaip...sok pon tak habess..haha

anyway terhapos rndu aku kt mak td pabila mndengar suaranya...eh3...lom ag laa...bru ingt...bday mak aku 11 april ni...aku nk kc apa ek?? kondem jap aku..hhuu aku tye ongeh, dy nk bg novel..ye laa mak aku mmg kaki novel..suka bce novel..huhu pastu aku pon tumpang skaki haha...aku lak td tgah kira2 tpndang telekung aku..so i think nk bg telekung coz aku tak pnah pon npk mak pkai telekung br..huhu..so i think i da jpe jwapan nye...bg mak telekung laaa...huhuhu....ok settle poblem yg remeh..hihi

td aku call kmbar aku..act..kwn baik aku tp org duk kata kmi kmbar so kmi iyakan jer ar..hihi..erm saja bertanya kabar coz da lama aku tak borak ng dy..huhu aku kol dy td pon pkai no celcom blue aku..memang berbaloi-baloi..hihihihik...sbb ad kdit rm4.67 tp borak cm ad kdit rm10..haha lby sejam borak..hihihi...cm2 kmi bercerita...huhu smpai hbs laa kdit ku itu..hihihi....so, conclusion nye...pkai laa celcom blue...berbaloi-baloi...amacam?? ada gaya Amy Search tak?? hahak..

eh2 da makin mnjadi2 lak aku ni..huhu k laa k laa...aku nk tamatkn da ni..huhu cian sapa yg bce blog aku ni..haha..takpe..haha

*salam,tata^

0 yang mencorat coretkan: