BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 12, 2010

its awesome!!

allop alopp allopz ols...
salam kpada pmbaca n pem viewer...
keh3...
im appy today coz sy kt penang da..cuaca yg mendung n nyaman amat menenangkn fikiran sy...
hohoho
(sbna nyer nk ujan..haha)

ok back to the topic an..smlm perjalanan yg pnjang gak menuju ke kg ku d Penang..huhu sakit punggung ku...
ingat kn sokojap upo eh...lamo bobonar pulok...
kmi benti kt rnr untuk mkn mlm jap tp tu bkn dikira mkn mlm sbb jam pon da kul 11 mlm mse tuh..
wawawa

then stelah beberapa minit kmi kt rnr tuh kmi pon gerak kn laa perjalanan kmi ke destinasi yg ingin di tju....

~ apa yg tak bez nyer,,,bila aku da nantok n nk titow..adek aku si miyoi nih sakit perot lak.huhu pastu tdo kaki kt kpala aku..adoilah..dy tendang2 aku mcm aku ni bola lak..(tau la dmam FIFA World Cup!!) huh.

> tepat jam 12:38 aku terjaga dr tdo n tgk keadaan skeliling yg agak memelik kn (bg aku la..)
erm terfikir sejenak dmanakah aku ketika itu..huhu then aku terpasan...oh...da smpai Tambun upanya...tp...ceh..bru smpai Perak..aku ase tdo mcm da bpe jam da tp br smpai Perak??
hmm...aku pon pe lg...smbung laa ngorok smula..hihi...

#spt biasa..aku still tak lena gak coz miyoi kick kpala aku lg..puas aku tepis tp dy tetap kick jugak..huh. aku pon pe lg mula la bebel..(tp dy tak dga coz lena sgt!) cess


<3 style="color: rgb(51, 255, 51);">kemudian kn aku tersedar lg kul 2:22a.m. aku tgk sekeliling da masuk jalan kg...pastu kereta ayah aku pon membelok ke kanan...dan..stop.

ohh...da sampai upanya...kih3...lega rasa...miyoi bgun jer aku marah dy..haha pastu da pnat angkut barang2 masuk umah aku pon smbung laa tdo smula...bilik yg tok aku sediakan pon mmg mantop kih3...zzzzz


jam...8:00a.m.

aku bgun n mandi...tgk tok aku tgah wat kuih kt dapor..hihi aku tgk jer tak mmpu nk tulun sbb tak biasa..maklumla..first tym kt sini..huhu...

sarapan pg ni td tok aku wt kuih keria and cucoq badak (cucur badak) aku mkn keria jer..tak mkn cucur pon (sbb aku tak thn pdas..) hehe


pastu aktvt tade yg mnarik pon...tym ayah aku kua kn lappy dy aku pon terkejar2 je laa..hihih nk on9 punyer pasai..

aktvt pg ni pon wt blog utk ayah ngn ummi aku jer...

so skg aku pon update laa blog aku..


suasana yg nyaman kt sini mmg bessttt
..kmi tade jalan mane pon..hehe juz duk je kt umah..sok pas g knduri bru kmi blik ke kolumpo smula..n then isnin kot br blik ke kg aku kt pahang lak...hmm...kje blik kg jer laa kmi ni..hehehehehehe


pape pon..asal dr kmpung!!

bak kata kecik raja lawak..haha erm..i think ni jer for today t cter ar ag..


tata..salam

0 yang mencorat coretkan: