BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 24, 2010

tataw pe yg aku buat nih *.*

salam .
haa... tgk ni, nsem tak???
nsem kn kn kn...
hehe
aku suka tgk dia... tbe2 hr ni ter rndu kt Kyle plak....
nama dy ni... Matt Dallas... pda sapa yg tak tau ni sape, mai cni nk habaq,
ni laa... plakon yg blakon cter Kyle XY kt TV3 suatu ketika dulu...cewahh...
hehe.. aku minat tgk dy sbb mata dy n mulut dy...hehehe




aku tgk cter Kyle XY dr mula2 kuar kt TV3.. pastu season slpas nya aku tak pnah miss tgk... sbb minat sgt kt dy... pastu aku suka tgk adik dia tuh... sapa nama tah yg dlm cter tuh..hehe lupo lak...
agak2 bila lah nk kuar season yg baru ea??
tak sabaq2 nk p tgk...


sbnaq nya aku tak tau nk buat pe.. huhu
boring sgt laa ni sampai dok bz lyn pic kt yahoo tu td...
smpai terjumpa lak c Kyle ni....
kalo laa Jan aku nsem cmni... mst dy pon tak pndang aku..huhu
nasib laa Jan tak mcm ni..hek3....


oke2... yg ni lak picture shah Jazle...
plakon Lestary tuh...
aku minat gak tgk dy ni... hehe




haa.. ni dia... tp aku tak dapat lak pic dia sorg...
huhu
takpe laa geng ea...
bg jer laa yg nie... walopon aku tak knal sape dy lah pompuan nih..
hahaha


sHah ni comel tak geng??
comel gak laa kn dr Jan aku..heheh
Jan aku g comel laa... tp dimata aku la..
hak3...


actually guys, aku tak tgk g drama Lestary ni..huhu
asyik busy jer.. time bila lah aku nk tgk nye??
huk3....
tp tgk kat iklan cam bez jer...

bez laa kot.. kn kn kn ??



oke.. yg ni lakk... cter best mase pose ritu...
cter geng surau yg d tayangkn hya di astro oasis jam 7-30 smpai 8-00mlm....
best giler.. gelak smpai jd giler..haha


antara plakon2 nye, Beto Khusyairi ( razif/hero)
Intan nor Saina (Uddy/heroin)
Sherly Merlis ( miz nina)
anita Baharom ( ex kpda razif)
n ramai g...
kat bwah ni pic plakon2 nyer k....


haa... ni laa muka2 plakon Geng Surau...



citer ni best sgt2 sbb jalan cerita dan barisan plakon yg buat lawak ala2 bersahaja jer...
hehehe..
kalo korg tgk mmg seronok n klakar habes..
aku smpai kne marah ngn mak aku sbb nk tgk cter ni..haha

cter ni yg paling aku suka lawak dia yg mnjadi sgt2 ialah watak pak abu.. ayah kpada Duan..
Duan ni adik Zaidyansjah.. yg blakon jd hj Mustaffa Dlm drama Qalesya tuh..
dy pon lawak gak..haha
pak abu lak salu jer gadoh ngn Cikgu ( mat Over )

ni ada sinopsys bg korg paham kit....

"Geng Surau menceritakan mengenai seorang pemuda nakal, Razif lakonan Beto Khusyairi yang pernah dimasukkan ke pusat pemulihan akhlak. Ada saja kerjanya yang membuatkan orang kampung marah seperti mencuri duit tabung surau. Selepas dia keluar dari pusat itu, Razif insaf dan mahu membuktikan kepada orang kampung yang dia sudah berubah menjadi baik. "



"Selepas tiga tahun meninggalkan kampungnya, Razif juga cuba menyesuaikan dirinya dengan suasana kampung dan masyarakat di situ. Bagaimanapun, ada orang kampung yang tidak percayakan Razif terutama Pak Suradi (Mat Over), Pak Abu (Azhan Rani) dan Tok Imam Hisham (Razak Ahmad). Oleh itu Razif yang semakin matang dan beberapa rakan karibnya berusaha menambat hati orang kampung dengan mewujudkan pelbagai kegiatan di surau kampung itu."

"Antara kegiatan yang dilakukan di surau kampung mereka, mengutip derma untuk surau dan mengadakan ceramah agama. Mereka cuba jadikan surau sebagai pusat komuniti masyarakat dan bukan saja untuk mendirikan solat lima waktu. Sepatutnya semua aktiviti kemasyarakatan bermula di surau itu. "

"Sebagai remaja, Razif juga terjerat dalam percintaan namun cintanya tidak kesampaian. Apabila Razif keluar dari pusat pemulihan, gadis yang dicintai, Azreen (Anita Baharom) sudah bertunang dengan rakan baiknya, Lokman (Amran Ismail).Tanpa disedari Razif, seorang lagi gadis sekampungnya, Uddy (Intan Nor Saina) sangat menyintainya dan sanggup menunggu Razif. "

ni lah dy sinopsys nyer yg aku copy dr kwn bru aku hehe....
so sape yg tgk tahu lah kesudahan nye..
sapa yg tak tgk tuh mmg la merugikan...
tp jgn isao tak ugi mana pon..
hihihi

aku harap sgt pihak astro akan ulang tayang cter ni..hehe
tp tataw ar ag cmner... sbb tak byk kot permintaan nya..
so far ada dua org jer yg mntak disiarkn semula.. hehe

erm... pnat lak aku ni asik taip jer...hehe
ase nyer cukup lah entry kali ni... mcm dah berjeler jer nih..huhuhu

ok geng.. nt melepak g kt blog aku ni ek..
skg jum kita wat aktiviti lain lak... yg lby berfaedah k...

anyway thankz....

*salam*
(.")Jan & Ayu(".)
+ 1991 * 1989 +













1 yang mencorat coretkan:

kazisha said...

Wahh..shahz mmg ensem pun..hehe..
Gurl yg sebelah dia tu,Sheera (pengacara tv3)..
Diorang mmg tengah kena gosip la..
Hmm yg citer Asmara tu pun best tau..sanggup ni cari kat internet sebab tak dapat tgk kat tv..hihihi