BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 8, 2010

slamat hr rya...

salam...
hari ni hr lahir aku..mekaseh pd mereka yg ucap tuh...walo pon tak bg adiah..tp aku hargai sgt2 sbb nye....kmu sumer tetap wish n ingat kt aku..huhuhuhu

erm...slamat hr raya jugak pada suma kawan2...hehe..sonok nye nk raya...sbb balik kg sebelah abah koi...kt penang tuh...hehehehehe....sonok3....hehe

dan yg pling syok skali sebab aku nk p umah si dia..hehe...mgkin rya ketiga kot...suma rasa ada lm ht aku ni..takot pon ada...nervous pon ada....huhuhuhu....al maklumlah...kali ptama nk jumpa..hik3...dating lak bawak suma family..haha mmg chanteq laa....

tak lama lg aku habes praktikal lak..hoho...tak sabar lak nk kijer...nt ly pegang wet sdri...pastu nk bli umah laa keta honda freed aku laa...n then bru pikiq sal kawen lak..hek3....actually aku tak ready ag nk kwen...nk tgu dy dpt kije tetap dulu br ly pkiq sal kawen2 ni kn kn kn... aku pon nk cr harta sendiri dulu..huhu

erm aku ase da tade pape nk cter dah..yg pasti aku tak sabo nk blik Penang..huhu...so di kesempatan ni aku nk wish skali ag...slamat hr raya maaf zahir dan batin... penyimpan mohor raja cakap td, hr jumaat 10 september 2010 ni raya....hehehe....yeay2...raya...raya....haha mcm bdk2 lak aku ni ;D

ok laa,,,,tata....

aku syg mohammaD FaizaL b. AhmaD noR....

0 yang mencorat coretkan: